נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור רהיטים מתאימים לדירה חדשה?         

חלל מעוצב

אתם נכנסים לדירה חדשה ואתם מעוניינים שהריהוט של הבית יתאים באופן מושלם לדירה החדשה. בדיוק בשביל זה כדאי להשקיע בבחירת רהיטים העונים לצרכי דיירי הבית. אם אתם יודעים שאתם שוהים הרבה בחדרי המגורים, תצטרכו לתת דגש על בחירת הרהיטים שלהם. בואו נראה איך זה עובד.

 

איך בוחרים שולחן לבית?

שולחן הוא ריהוט בסיס בכל בית בישראל. בבחירה של שולחנות לבית תצטרכו לבדוק מהם צרכי הבית שלכם. תצטרכו להתייחס למבנה ולעיצוב הדירה. כך שאם אתם מעוניינים בעיצוב מרשים למטבח, שולחן בר יכול לתת את הנוכחות הנדרשת ולתת מענה לפינת בר מעוצבת היטב.

בבחירת שולחן לפינת אוכל תצטרכו להתייחס לאיכות הריהוט, מספר המקומות שהשולחן יכול להכיל והמבנה העיצובי של השולחן. קיימים מגוון שולחנות בשוק ואתם תצטרכו להחליט אם מתאים לכם שולחן מעץ מלא או אולי שולחן זכוכית משולבת עץ. אולי תעדיפו שולחן נפתח באמצעותו תוכלו להנות ממספר מקומות מוגדל בעת הצורך. על הכל כדאי לחשוב עוד לפני רכישת השולחן.

 

איך בוחרים כיסאות לבית?

כשרוצים לרכוש כיסאות, חייבים להתייחס למספר פרמטרים:

  1. איכות הכיסאות ועמידותם הצפויה בנתוני הבית שלכם. בית ברוך ילדים לדוגמא לא יסתפק בכיסאות יפים ומעוצבים, יהיה חשוב לבדוק את חוזק הכיסאות במקרה כזה.
  2. עיצוב הכיסאות בהתאמה למראה העיצוב הכללי של הבית. אם מראה עיצוב הבית שלכם מתאפיין בעיצוב קלאסי, לא כל כיסא יתאים לנראות מושלמת ולכן כדאי להיעזר במעצב פנים בבחירת ריהוט משמעותי כל כך.
  3. מחיר ואחריות הניתנים על הרכישה. כל חנות רהיטים מציעה אחריות אחרת על מוצריה. אין עניין לשלם מחיר יקר על ריהוט שניתן למצוא במחיר זול יותר בחנות מתחרה. ערכו סקר מחירים לפני הרכישה ובדקו את הנתונים הכוללים.
  4. נוחות היא לא פחות חשובה. בדקו שנוח לשבת על הכיסאות. קיים מגוון גדול של כיסאות שהם גם נוחים וגם יפים. אין סיבה לוותר על נוחות בשביל יופי כשאפשר להנות משתי העולמות.

 

מדריך קצר ומסודר

באופן כללי ניתן לומר כי ברכישת ריהוט יש לשים לב לנקודות שציינו כאן. אך יחד עם זאת, חשוב להתייחס לשפת העיצוב של הדירה. לכל דירה שפת עיצוב אחרת. אם בחרתם לשלב עיצוב קלאסי, שאר הרהיטים שתרכשו גם הם יהיו קלאסיים כדי לא לשבור את העיצוב. בחנו מהם המרקמים והצבעים שתרצו לשלב בבית שלכם.

 

אל תוותרו על עיצוב משלים

נכון שקניתם כיסאות, שולחן, מזווה וארונות בעלי עיצוב שיקי וכובש. אך אם לא תוסיפו לקירות הבית תמונה, מדף עם עציץ או כל פריט עיצובי אחר, קירות הבית ימשיכו לשדר עיצוב לקוי. השקיעו בבחירת גופי תאורה מתאימים, התקנת תמונות והוספת טאצ' ייחודי משלכם.

פעמים רבות הוספת פריט זניח הנראה כלא משמעותי, עשויה להוסיף נוכחות עיצובית מרשימה לחלל החדר. זה יכול להיות כסא בר, פוף, מעמד לעיתונים או אפילו נדנדה למרפסת.

סלון מרוהט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים