נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור צמיד זהב לאישה שיתאים לכל לוק

צמיד זהב

תכשיטים, זהב, צמידים. כשיש כל כך הרבה סוגים וסגנונות איך נוכל לבחור את הצמיד המושלם שיתאים לכל תלבושת. הנה שלושה טיפים כדי לבחור צמיד זהב שיתאים לכל לוק.

 

הקדמה-

צמיד זהב לאישה הוא צמיד מתכת מזהב ברמת טוהר מסויימת- 14 קראט, 16 קראט 18 קראט או 24 קראט שמתאים בסגנונו לנשים. צמידי הזהב הם קלאסיקה עתיקת שנים שהולכת אחורה עד לתיעודים הראשונים של מלכים ומלכות במיתולוגיה. תכשיטים תמיד היוו סמל סטטוס חברתי ובני המלוכה היו עונדים מתכות יקרות ואבני חן.

היום צמידי הזהב ותכשיטים באופן כללי הם אביזר אופנתי שנועד לסמל יותר מרק סטטוס חברתי וכלכלי. התכשיטים יכולים לשמש כדרך הבעה, כאביזר שמוסיף לסגנון של כל אחד וגם כמתנה יוקרתית ומרגשת.

צמיד זהב

איך לבחור צמיד זהב?

עולם התכשיטים הוא עולם מגוון, וגם בקטגורית צמידי הזהב הספציפית קיימים מליוני סוגים של צמידים בכל מיני סגנונות וצורות. כדי לבחור צמיד אל זמני, קולע, קלאסי ומתאים לכל לוק יש להסתכל על שלושת הדברים הבאים:

  1. עמידות- המפתח לתכשיט שישאר לשנים ויתאים לכל תלבושת הוא צמיד עמיד. כזה שלא ישחק משטיפות ידייים תכופות, שלא יקרע מכל משיכה של בגד או חפץ שיתפס בו וכזה שלא יאבד מהצבע או מהמראה שלו לאורך זמן. כדי להבטיח שהצמיד יהיה עמיד חשוב לקנות צמיד ממתכת איכותית. צמידים מזהב לדוגמא לא מאבדים מהצבע שלהם לאורך זמן, עמידים לנזקי מים וקשיחים או גמישים מספיק כדי לא להשבר ולשמור על צורתם.
  2. סגנון- הדבר השני הכי חשוב בבחירת צמיד שיתאים לכל תלבושת היא לבחור בצמיד יחסית קלאסי, כזה שהוא יפה ופשוט בהסתכלות אובייקטיבית. צמידים פשוטים, חלקים, קלאסיים- יתאימו לרוב לכל תלבושת ולא יצאו מהאופנה גם לאחר שנים ארוכות. כך תוכלי להמשיך לענוד את הצמיד שלך שנים אחרי הקנייה.
  3. תוספות- רוב הצמידים המיוחדים מגיעים עם סוג מסויים של תוספות, בין אם תליונים, שיבוצי אבנים או אפילו פרטים עיצוביים יוצאי דופן. חשוב לוודא שהתוספות של הצמיד הם עמידות ולא שבירות וגם שהם מספיק פשוטות וקלאסיות כדי להשאר באופנה ולהתאים לכל בגד. לדוגמא צמיד משובץ באבן עם צבע מסויים יכול להתאים יותר או פחות לתלבושת שונות, או צמיד שהוא באופן מובהק טרנדי בפרטים שלו היום לווא דווקא ישאר באופנה בעוד שנה. לכן עדיף לבחור בצמיד פשוט וקלאסי.

 

לסיכום-

צמידי זהב הם צמידים איכותיים שמגיעים בהמון סגנונות. כדי למצוא צמיד שישאר לשנים ויחזיר את ההשקעה בו, צמיד שתוכלי לענוד בכל יום עם כל תלבושת- כדאי לבחור בצמיד פשוט. צמידים פשוטים הם צמידים עמידים, פשוטים בסגנונם וקלאסיים מבחינת תוספות וגיוונים. ככל שצמיד הזהב יהיה יותר קלאסי כך נוכל להשתמש בו יותר.

צמיד זהב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי