נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור עגילי יהלומים לאירוע

דוגמנית

כשאנחנו הולכים לאירוע, כמו חתונה או יום הולדת, כמובן שתמיד נרצה להיות באופן בלתי בוטה באור הזרקורים.

הדרך המקובלת לעשות זאת היא כמובן באמצעות הלבוש שלנו, אשר לרוב מורכב מבגד הורס וייחודי וכמובן התכשיטים המשלימים.

לכן, אם אנחנו מחפשים כיצד לשדרג את הלוק שלנו ללא פחות ממושלם ויוקרתי – אז תכשיטי יהלומים זו הבחירה המוצלחת ביותר, באחריות.

כמובן שישנם לא מעט אפשרויות כשזה מגיע לתכשיטי יהלומים, כאשר לכל סוג יש משמעות תרבותית אחרת. לכן, אם נחפש תכשיט יהלומים יחסית ניטרלי אבל מרשים לא פחות, נלך על עגילי יהלומים. אבל למה דווקא עגילים ואיך נבחר אותם?

 

למה דווקא עגילי יהלומים

עגילי יהלומים הם תכשיט יוקרתי ומרשים, שהיתרון בו הוא שניתן לבחור אותו בכמה צורות. הוא מתאים לכל גיל וסגנון לבוש, ואפילו ניתן לענוד אותם ביום יום ולא רק באירוע. משמע, רכישת עגילי יהלומים היא המשתלמת ביותר לטווח הרחוק, ביחס למחירם של יהלומים בשוק.

 

סגנון הלבוש

נתחיל את בחירת עגילי היהלומים שלנו בהתאם לסגנון שאנחנו עומדים ללבוש באירוע. כמו כן, אם מדובר על עגילים שנרצה לענוד אותם גם ביום יום, חשוב לאזן את הרכישה. אם אנחנו מעדיפים שהלבוש שלנו הוא זה שיבלוט, אז ניתן ללכת על עגילים פחות דומיננטיים וקטנים. עגילים אלו עדיין יבלטו, אבל יאזנו באופן קלאסי את המראה.

באותה המידה, ניתן לתת לעגילים לתפוס את הבמה וללכת על לבוש קלאסי יותר ודווקא על עגילים בצבע, או גודל, מרשים.

 

צבע או בלי

אם על צבע דיברנו, חשוב לדעת שאכן ניתן לרכוש עגילי יהלומים בצבעים, אבל מדובר ברכישה מעט יקרה יותר ולכן יש לברר אם נענוד אותם גם לשנים קדימה. מהצד השני, עגילי יהלומים רגילים נחשבים לקלאסיים ביותר והם הולכים עם כל סגנון לבוש אפשרי.

 

גודל וצורה

לבסוף, חשוב להתאים את העגיל לטעם האישי שלנו. משמע, עגילים לרוב באים בצורה צמודה לאוזן או תלויה. הצורה הצמודה יכולה גם היא להיות קטנה או גדולה יותר, אך בכללי היא פחות דומיננטית ויותר קלאסית. לעומת זאת, עגילים נתלים הם שם בשביל שייראו אותם והם בהחלט תופסים את העין. לכן, נוכל להחליט בהתאם למטרת הענידה והשימוש העתידי בהן, איזו צורה הכי תחמיא ותשמש אותנו.

 

לסיכום

אם אנחנו מתקרבים לאירוע מיוחד, בוא נרצה להשאיר רושם על האורחים, יהלומים זו הדרך לעשות זאת. עגילי יהלומים הם הכי ניטרליים אבל במסגרתם ניתן לגוון מאד. משמע, נוכל לבחור יהלום צבעוני, או גודל יחסית רחב ודומיננטי. לעומת זאת, נוכל לבחור ביהלום צמוד לאוזן שגם ישמש אותנו לענידה בימים רגילים ובכך הרכישה שלנו מחזירה את עצמה. לבסוף, חשוב לזכור לבצע את הבחירה בהתאם לטעם האישי שלנו והלבוש לאירוע.

תכשיט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
תכשיט זהב
כיצד לבחור טבעת אירוסין?

חתנים רבים המתכוונים להציע נישואין לבחירת לבם, מתמודדים עם השאלה כיצד לבחור עבורה טבעת אירוסין שתתיישב עם טעמה האישי?