נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבדוק האם הלוואה משתלמת לפני שלוקחים אותה?

לְהַלווֹת

לקיחת הלוואה היא החלטה שיש לקחת בכובד ראש. זוהי אחריות גדולה, בטח כשמדובר בסכומים גדולים. לא משנה אם אתם לוקחים הלוואה לשיפוץ הבית, פתיחת עסק חדש או עוד סניף, אין לנו דרך לדעת מה צופן לנו העתיד. לכן חשוב לחשב את הדברים מראש ולראות שאכן יש באפשרותנו לעמוד בסכום החזר ההלוואה החודשי. 

 

חישוב החזר ההלוואה החודשי טרם לקיחת ההלוואה

כדי שאנשים יוכלו לתכנן בצורה הטובה ביותר את לקיחת ההלוואה שלהם, וכדי לגרום להם להתלבט בצורה שקולה מונגש היום ברחבי הרשת וביזלנד הלוואות לעסקים מנגישה גם באתר שלה מחשבון החזר הלוואה. מחשבון זה יודע לחשב את ההחזר החודשי מסכום הלוואה נתון או לחשב את סכום הלוואה בהינתן החזר רציף חודשי נתון מראש. אל פונקציית המחשבון מזינים את הריבית שקיבלתם מהבנק והוא יודע לחשב את הסכום הכולל לפי אורך התקופה. ניתן להוסיף ולהזין גם את המדד המשוער בתקופת ההלוואה. התוצאה שתתקבל היא לוח סילוקין שפיצר\ קו ישר שבעזרתו ניתן לתכנן את ההלוואה בנוחות כולל הוצאות חודשיות וסכומים של קרנות וריביות.

 

טופס בקשת הלוואה

אם החלטתם שברצונכם לקחת הלוואה יהיה עליכם למלא טופס בקשת הלוואה. באותו הטופס יהיה עליכם למלא מהי מטרת הלוואה, אחת האופציות הנפוצות ביותר היא: הלוואה לכל מטרה בה אין עליכם כל מחויבות להגדיר למה בדיוק ישמש אתכם הסכום אותו אתם לווים ותוכלו להשתמש בה לכל מטרה: שיפוץ הדירה\ העסק, סגירת חובות או מינוס בבנק, לימודים וכו'. הלוואה לכל מטרה ניתן לבקש בבנקים או מגופים חוץ בנקאים כמו: חברות מימון, חברות אשראי, חברות להלוואות חברתיות, קרנות פנסיה וכדומה.

 

הלוואה למטרה ייעודית

הלוואות למטרות מוגדרות כמו: לימודים, רכישת רכב חדש, שיפוץ העסק ועוד יכולות לכלול תנאים מיוחדים. ריבית נמוכה או תנאי החזר נוקשים יותר. בנוסף שווה לברר על הלוואות שבנקים או גופים חוץ בנקאיים מצעים לקהלי יעד מוגדרים מראש כמו: רופאים, סטודנטים, מורים, שוטרים ובעלי מקצוע אחרים שמאוגדים תחת ארגון אגודות מקצועיות. ברוב המקרים ההלוואה המוגדרת לקהלי יעד ספציפיים תהיה אכן משתלמת ומותאמת יותר מהלוואה לכל מטרה או הלוואה כאדם פרטי.

 

הלוואה מבלי לצאת מהבית

ובשמה המקצועי: הלוואה דיגיטלית אותה ניתן לבצע אונליין על ידי מילוי טופס בקשת ההלוואה בצורה אינטרנטית ושליחה דרך אתר האינטרנט עצמו. באותו טופס יהיה עליכם לצרף את המסמכים הדרושים לכן חשוב שיהיה לכם אותם בקבצי PDF זמינים על המחשב מראש. את תהליך האישור ניתן לעשות באמצעות הצ'אט או שיחת וידיאו ובחלק מהמקרים בהם סכום ההלוואה הוא נמוך גופים מסוימים יוותרו על החלק הזה. לכל החלקים בהם דרושה חתימה תצטרכו להגיע למשרדי המלווה או שישלח אליכם שליח עם הטפסים, תלוי בגוף ממנו אתם לווים.

לְהַלווֹת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים