נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לארוז את הבית לפני הובלה

ארגזים

מעבר דירה הוא פרויקט של ממש, גם אם הוא מתבצע בתוך פתח תקווה.

בתוך אינספור משימות שצריך לבצע, יש משימה אחת ארוכה, מתמשכת ומורכבת, שרוב האנשים פשוט לא אוהבים לבצע, אבל האמת היא שדווקא המשימה הזו יכולה לשפר לכם את איכות החיים בעיקר במהלך המעבר, אם אתם עושים אותה כמו שצריך.

אז אם גם אתם צריכים לעבור דירה ושונאים לארוז – המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

כל הטיפים השווים לאריזת הבית לפני הובלה

כדי שאריזה של תכולת הדירה שלכם תעבור בשלום, כדאי להכין מראש כמה כללי אצבע ולא לוותר עליהם, כך שאריזת התכולה,  תהיה חלקה, נעימה ומהירה:

 

לוח זמנים

הכינו לעצמכם תזמון מתאים לאריזה של כל אחד מהחדרים לפי מידת הנחיצות של החפצים: רצוי להתחיל לארוז שבועיים לפני המעבר, אך כדאי להתחיל עם החפצים שנמצאים בשימוש פחות מכל דבר אחר בבית, למשל חפצי נוי, אלבומים ישנים וחפצים מסוגים שונים שמסתתרים בארונות.

כלי מטבח ובגדים למשל, כדאי להשאיר ממש לסוף, כדי שלא תתקעו בלי הצרכים הבסיסיים לקיום חיי שגרה. יחד עם זאת, הקפידו על עמידה בלוחות הזמנים, כדי שתהיו מוכנים כשיגיעו הובלות פתח תקווה.

ציוד וחומרים

אריזת תכולת הדירה היא פרוייקט שיש לתכנן ולבצע באופן מסודר כדי להגיע לסיומו המוצלח ולהשאיר גם קצת כוח להמשך התהליך – הכינו לכם מבעוד מועד את כל החומרים והציוד שיעזרו לכם באריזה מסודרת: ארגזים בגדלים שונים, סלילי דבק לסגירת הארגזים, טושים לסימון, פצפים, או עיתוני ישנים לעטיפת חפצים שבירים, שקיות אפשה לפינוי חפצים מיותרים, כלי עבודה לפירוק רהיטים ואתם מסודרים.

 

התייחסו למשקל החפצים שאתם אורזים

ארגז מלא ספרים, למשל, הוא אחד הדברים הכבדים ביותר ביקום. לכן העדיפו לחלק חפצים כבדים עם חפצים קלים באותו ארגז, למשל ספרים עם צעצועים של הילדים.

כך תקבלו ארגז מלא בציוד, שמשקלו סביר. ארגז כזה תוכלו להעמיס בקלות בעצמכם על הרכב וגם אם תרצו פשוט להזיז אותו מחדר לחדר, תוכלו לעשות זאת בלי לשבור את הגב, או לקרוע את הקופסה.

 

סימון הקופסאות

הקפידו לרשום על כל קופסה כמה שיותר אינפורמציה על התכולה שלה.

מלבד הרישום "כלי מטבח" ו "שביר" חשוב לציין גם אם מדובר על כלי מטבח לשימוש מידי, או שפתיחת הארגז הזה יכולה לחכות עד שיסדרו לכם את כל הארונות לאחסון במטבח החדש.

מלבד סדר וארגון, רישון מפורט ומסודר יעזור לכם בהמשך עם פריקה קלה ומהירה לפי הצורך.

 

לסיכום

אמנם אריזה של תכולת דירה לא אמורה להיות פעולה מורכבת במיוחד, אך היא עשויה להיות מתישה מאוד, אןם היא לא מאורגנת כראוי – במיוחד אם יש לכם ציוד רב וחפצים אישיים רבים להעביר אתכם.

אריזה מסודרת ומובנית של תכולת הדירה תסייע להפוך את המעבר למבצע קל ונעים יותר, תרכך את הנחיתה בדירה החדשה ולגרו לכם להגיד לעצמכם "תודה" שחשבתם על זה מראש.

צריכים עזרה באריזה של תכולת הדירה שלכם, או בהובלה? לחצו כאן: http://www.avi-hovalot.co.il.

קרטונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי