נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים יועץ משכנתאות?

לחיצת יד

החלטתם לקחת משכנתא וכעת אתם ניצבים בפני אינספור אפשרויות לגופים מלווים, מסלולי משכנתא ואפילו בירוקרטיה של הגשת טפסים.

לצורך כך תוכלו לקחת יועץ משכנתא, אך בוחרים את היועץ הנכון?

 

יועץ משכנתא מקל את התהליך

בדומה לכל תחום אחר בחיים, ישנם אנשים אשר נכנסים לעולם המשכנתאות ולא בהכרח מבינים את התחום לעומק על כל רבדיו. מנגד, ישנם אנשים אשר מתמקצעים בכל הקשור למשכנתא מבחינת ידע במילון המושגים שעולם המשכנתא כולל, ידיעה מה עדיף לעשות בהתאם לכל המאפיינים של הלווים אשר פונים לבקשת המשכנתא וגם הבנה מה נכון בהתאם לתקופה.

תחום יועצי המשכנתאות בישראל איננו מוסדר, מה שהופך את הבחירה ביועץ משכנתאות למורכבת ולא ברור בכל כך קלות האם היועץ שמצאתם הוא אכן אדם אמין או בכלל מאיפה להתחיל לחפש אחד כזה. לצורך כך כדאי לחפש כמה דברים אודות היועץ שלכם אשר יגדילו את האמינות שלו.

 

מתייעצים עם חברים

אחת הדרכים הכי טובות לבחור אנשי מקצוע, בכל תחום בחיים, היא להתייעץ עם חברים ומכרים אשר בעלי ניסיון עם חיובי, או שלילי, עם אנשי מקצוע מהתחום הרלוונטי. בקשו המלצות מאנשים שאתם מכירים שכבר לקחו משכנתא או נמצאים בהליך לקיחתה ושקלו בחיוב לקחת את אחד מאלו אשר קיבלתם עליו המלצות רבות או המלצה אחת חיובית מאוד. כך תוכלו להרגיש יותר בנוח לבחור את היועץ הזה ולסמוך על אמינותו.

 

מסתמכים על ניסיון

בהמשך לחכמת ההמונים שכבר הפעלתם, יעזור לכם מאוד לבחון את הניסיון של היועץ שמצאתם על מנת לקבל יותר ודאות כי הוא כבר עשה כמה וכמה עסקאות. כמו שאתם הגעתם אליו בעקבות המלצה, סביר שאם היו לו הרבה לקוחות הם גם הגיעו מפה לאוזן. נוסף על כך, ניסיון רב מביא לכך שהיועץ מבין הרבה יותר בתחום ומכיר כל מיני דרכים שבהן המשכנתא משתנה במשך השנים וכיצד להתאימה לכך.

 

מחפשים ידע נוסף

עקב כך שאין הגבלה או הגדרה בנוגע למי יכול להיות יועץ משכנתאות, סביר שהיועץ שמצאתם מבין בתחום המשכנתא. על מנת לוודא כי לא מדובר בשרלטן אלא במישהו שאפשר לסמוך עליו, כדאי שתבדקו איתו מה הידע הנוסף שיש לו, כדוגמת הכשרה ולימודים בתחומי המימון או אפילו מתמטיקה וכלכלה. ידע נוסף זה מעניק ליועץ המשכנתא שמצאתם דמות יותר מקצועית ומוכשרת שכדאי לבחור בה.

תוכלו למצוא את כל הפרטים באתר משכנתא טיל שיעזרו לכם להבין יותר טוב את העולם הזה שאנשים רבים בישראל מוצאים עצמם נכנסים אליו. אל תקחו משכנתא לפני שביצעתם חקר מעמיק והתייעצתם עם יועץ משכנתאות גם אם נראה שהבנק סידר לכם הצעה מושלמת ומותאמת אישית אליכם, צאו מנקודת הנחה כי תמיד אפשר לייעל ולהטיב את ההצעה שקיבלתם אם רק יודעים מה לדרוש.

 

השקעה פיננסית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים