נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים את הצלם המתאים לאירוע שלכם?

צלמת

כשמפיקים אירוע רוצים לדאוג לכל הפרטים. כל בעל אירוע מעוניין שהאירוע שלו יהיה הכי מושלם שיכול להיות. בדיוק בשביל זה נותנים דגש לבחירת אנשי המקצועי המתאימים ביותר. גם בבחירת צלם לאירוע שלכם תרצו לבצע בחירה נוחה שתשתלם לכם בסופו של דבר. כאן סקרנו עבורכם את הנקודות אליהן חשוב להתייחס בבחירת צלם מתאים לאירוע שלכם. 

 

על מה חשוב לשים דגש בבחירת צלם אירועים?

בבחירת צלם אירועים, חשוב להתייחס מקצועיות הצלם אבל לא רק אליה. וזה לא משנה אם אתם מחפשים צלם העוסק בצילום אירועי ענק או צילום אירועים קטנים, בכל אירוע תרצו שהצלם יהיה המתאים ביותר לאירוע שלכם.

 

קבלו המלצות מחברים

אין כמו המלצות מחברים כדי לשמוע את כל האמת על אנשי מקצוע… חבר טוב שנהנה מצלם האירועים באירוע שלו, יפרגן וימליץ עליו גם לכם. לעומת זאת, אם היו אי נעימויות עם הצלם במהלך האירוע שלו, הוא גם יעביר לכם את המידע מבלי להסתיר. המלצות חברים יכולות להביא אתכם לטובים ביותר בתחום.

 

מה הסטייל של הצלם

לכל צלם יש טאצ' משלו. גם אם קבלתם המלצה מחברה על צלם מסוים, חשוב לבדוק שאתם אוהבים את תיק העבודות של הצלם. כל צלם הוא ייחודי בפוזות ובתפיסת העולם שלו דרך העדשה. אצל הרבה צלמי חתונות תמצאו צילומי ריקודים המצולמים מגובה נמוך או אפילו צילומים מבוימים בהם הם מבקשים "לקפוא" בפוזה הרצויה. כך שלא בטוח שגם אתם תתחברו לכל סגנון. לפני הכל חשוב שתוודאו שאתם מוצאים את עצמכם מתחברים לצילומים שבתיק העבודות של הצלם.

 

מה רמת המקצועיות של הצלם

לא כל צלם מקצועי כמו עמיתו. כדי להפיק תמונות מרשימות וחדות חייבים מכשור מקצועי. בדקו שהצלם מקצועי מספיק לצילום האירוע שלכם. אל תהססו לשאול אותו על מקצועיות המצלמה שלו. אתם יכולים להיכנס לאתר של הצלם ולקלוט מהתמונות אם מדובר בצלם אמין שיודע את אשר לפניו.

 

בדקו שאתם מסתדרים עם הצלם

אתם לא הולכים להפוך לחברים הכי טובים של הצלם… אבל כן כדאי שיהיה לכם משהו משותף. שתבינו אחד את השני. אתם לא מעוניינים למצוא את עצמכם ביום האירוע שלכם מתווכחים עם הצלם על עניינים פעוטים. בדקו לפני את אופי הצלם וודאו שאתם יכולים להסתדר עם "טיפוס" כמוהו.

 

מה המחיר שאתם מוכנים לשלם

עם כל הכבוד לצלמים המוכשרים, ברגע שקבעתם תקציב לצלם, ביררתם את המחירים ולא הקצתם סכום תלוש מהמציאות. אם הצלם מבקש סכום שלא עונה על הגדרת התקציב שלכם, בדקו למה זה כך. האם זה בגלל ערך מוסך שהוא מציע ללקוחותיו והאם המחיר שווה אותו? אם אתם חושבים שהמחיר שווה אותו, לכו על זה. אבל תמיד כדאי לבדוק מה כולל המחיר הסופי. אם תצטרכו לשלם אצל צלם אחר תוספת על פיתוח התמונות, המחיר הסופי הוא שונה…

עדשה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים