נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים אקססוריז לבית?

אביזרים לבית

זה די מטורף כמה פריטים דקורטיביים קטנים ואביזרים יכולים לשנות את כל הפנים של החדר. לא סתם מעצבים אשר מודעים להשפעה שיכולה להיות לשטיחים, תאורה, כריות, אמנות ואביזרים אחרים בחלל יודעים להשתמש בהם בתבונה. לדעתנו, למרות שאקססוריז לבית הם הדרך הזולה ביותר לעצב את הבית ולהעשיר את המראה שלו, יש לבחור את האקססוריז בקפידה.

אנחנו כאן כדי לתת טיפים לבחירה, שילוב וקישוט עם אקססוקריז שיכולים לעזור לכם לעצב את החדר שלכם כמו מקצוענים ולהימנע מטעויות נפוצות שעשויות לכער את הבית.

 

תעדיפו את האיכות על פני הכמות

אקססוריז לבית בייצור המוני הם אומנם זמינים וזולים ואף ניתן למצוא אותם בכל חנות הסמוכה לביתכם, אבל אתם צריכים לשאול את עצמכם אם אתם רוכשים את המוצרים מפאת המחיר הזול או לאור האיכות והעובדה שאתם באמת מתחברים לפריט העיצוב הזה.

כשמדובר באקססוריז לחדר, לעתים פחות זה יותר (less is more). פריט ייחודי אחד עשוי לעבוד טוב יותר בחלל הבית שלכם מאשר המון חפצי חפצים זעירים שאין להם ערך מעבר למחיר זול.

אביזרים לבית

התאימו את האביזרים לחלל הבית שלכם

אין לנו ספק שכבר ביקרתם בבתים שהם הדיירים בחרו בטעות שטיח שלא היה בפרופורציות הנכונות לחדר או שלחלופין הם שמו יצירות אומנות בכמויות מסחריות על הקירות שלהם באופן שנוצר מראה די זול ולא מושך. לפני בחירת והצבת אקססוריז, אנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן ולהבין מה קנה המידה והפרופורציה שהכי מתאימה לחלל שלכם. בהתאם, בחרו את האלמנטים שישבו בחלל בצורה הטובה ביותר.

 

הציגו פריטים עם משמעות אישית

אנחנו ממליצים לאבזר את הבית באקססוריז אשר מלמדים קצת עליכם ועל חיי הבית שלכם. כך, לשים תמונות של המשפחה, חברים ונופים שאתם צילמתם ייתנו לבית מראה ייחודי ויוצא דופן אשר יגרמו לכם לחייך כשאתם מסתכלים עליכם ולמבקרים שלכם לדעת קצת על החיים והאישיות שלכם.

גם ספרים יכולים להיות אביזרים משמעותיים בחדר. יכול להיות שיש לכם מדף של רומנים קלאסיים שהועבר אליכם מסבא וסבתא שלכם אתה מציג אותם כי אתה אוהב את הסיפורים ממש יחד עם ההיסטוריה האישית המצורפת לספרים.

אביזרים לבית

בחרו צבעים משלימים

הסתכלו על הצבעים בעיצוב החדר לפני בחירת האקססוריז לבית שלכם. במקום לבחור אביזרים באותם צבעים בדיוק, לכו על גוונים שונים של אותו הדבר. אם יש לך קירות של כחול רויאל, שקלן אגרטל כחול פסטל שופע ליליות או כל פרח אחר.

 

לסיכום

כאשר בוחרים אקססוריז לבית יש לעשות זאת בחוכמה עם טאץ' נכון. מצד אחד, מדובר בפריטים עדינים אשר עשויים להיות זולים ולהוסיף למראה הבית. מנגד, הוספה אגרסיבית מדי של החפצים הללו יכולה לייצר מראה בוטה ומבולגן מדי. לכן, אנחנו ממליצים לכם לבחור את הפריטים בהתאם להעדפה האישית שלכם תוך ווידוא כי הם יושבים בצורה הטובה והנכונה בחלל הבית.

אביזרים לבית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
בדק בית – איך זה עובד?

בדיקות בית הן חלק מכריע בקניית דירה חדשה, ומספקות הזדמנות למהנדס מוסמך מצד שלישי להעריך את הנכס ולזהות את