נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזו מיטה לקנות לחדר ילדים

מיטות

לדעת המערכת, חדרי ילדים הם החדרים בבית שמביאי איתם את תהליך העיצוב הכיפי ביותר.

למבוגר ולילד כאחד, הדמיון יכול להשתולל ולהגיע לרעיונות העיצוב היצירתיים ביותר בהתאם לגיל הילד.

ריהוט, פריטי עיצוב, מיטות, שולחנות – כל אלו מגיעים בשפע של סגנונות שונים המתאימים לכל הרבה אפיונים מגוונים של ילדים.

החשוב מבין כל אלו הוא בראש ובראשונה המיטה.

איך בוחרים מיטה? כמה ילדים ישנים בכלל בחדר? 2 מיטות? מיטה כפולה? שימו לב

 

מידותיו הטובות

ראשית כל, ממטה לילד היא מותאמת לגודל שלו. בדרך כלל, מיטות הילדים מתמיינות בתור תחלה לפי חתך הגילאים. משמע, ישנן מיטות לגילאים 3 – 6, 7 – 10, מיטות נוער וכו'. החשוב ביותר הוא לוודא שאתם בוחנים את המבחר שיש במיטת המותאמות לגיל ילדיכם. בנוסף לכך, ממד נוסף שחייבים להתייחס אליו הוא מידות החדר. אי אפשר לבחור מיטה עצומה לילד מאחר והיא יכולה להשתלט על החלל. חדר של ילד צריך להיות מקום של משחקים, פינה לעשות שיעורי בית ומיטה נוחה ומגניבה לישון בה. ודאו שממדי המיטה אינם חורגים מגבולות ההיגיון, בממדי הגובה במידה ומדובר במיטת קומתיים ובעיצוב חדר בסגנון גלריה, ממדי הרוחב של המיטה וממדי החדר במידה ומדובר במיטה הנפתחת למיטה כפולה.

 

סוג המיטה

ישנן מיטות מעוצבות, מיטות המובנות בתוך מסגרת עץ, מיטות עם תא מצעים מתחת למזרון ומה לא. ישנן מיטות שמגיעות שם שטח אחסון מובנה מעבר לתא בשביל המצעים. ניתן להשתמש בשטחים אלו בכדי להקל בשטחי האחסון הפזורים ברחבי הבית, לילד בר המזל שזכה במיטה חדשה, כנראה זה לא יפריע. בנוסך לכל אלו, ישנן מיטות קומותיים נפתחות אשר מתאימות מאוד אם יש בביתכם ילדים אשר נעים סביב אותו הגיל. מיטות אלו הן מגניבות בטירוף, מציעות שטח אחסון, מעוצבות ופשוט אהובות מאוד ע"י הילדים.

 

סגנונות עיצוב

מיטות ילדים יכולות להגיע בעיצובים מטורפים לחלוטין. החל ממיטה המועצבת כמו מכונית מירוץ ועד למיטות בעלות העיצוב האלגנטי ביותר, המבחר הוא מגוון ואינסופי. עליכם כהורים לבחור את המיטה שתתאים ביותר לרצונו של הילד, אך בו זמנית גם לבחור במיטה שתתאים לדעתכם לתהליך ההתבגרות שלו. כאשר המיטות מחולקות לפי גילאים, העיצובים הם גם בהתאמה. לא מדובר בעובדה כל כך קשה לבחור מיטה לילד. אתם כהורים, ודאו שהמיטה גם מתאימה להלך הרוח הכללי של הבית.

 

חלומות פז

מיטה איכותית לילד תעניק לו את השינה הטובה ביותר. המזרון חשוב ביותר אך באותה מידה גם הנראות שלה. ילד, או ילדה, ירצו שהמיטה שלהם ושלהן תהיה מגניבה, נעימה ונוחה. אם אתם כהורים הצלחתם להעניק זאת לילדיכם, עשיתם את שלכם. כל  היבט נוסף של המיטה הוא כקליפת השום ביחס לנוחות, הנינוחות והשלמות שהיא מעניקה לילדיכם.

 

 

חדר שינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים