נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה ריהוט נחשב חובה למעבדה קטנה?

ריהוט מעבדה

מעבדה קטנה תהיה בדרך כלל בחדרים מאורגנים במכוני מחקר אשר מובילים לתוצאות או תרופות, מפעלים ואפילו אוניברסיטאות ומרכזי למידה שונים אשר חוקרים את המערך הביולוגי לטובת מטרות שונות. אם גם לכם יש מעבדה קטנה, בוודאי אתם שואלים את עצמכם – לאיזה ריהוט אתם נדרשים כדי להתחיל את המעבדה מאפס ולהפוך אותה לשימושית? התשובה לשאלה במאמר המקיף שלפניכם.

 

מה זה בכלל מעבדה קטנה?

במעבדה קטנה יעבדו בדרך כלל מספר חוקרים, אשר יידרשו לציוד מתאים וסביבה סטרילית לחלוטין לצורך המחקר שלהם.  מעבדה איכותית היא כזו שכוללת בתוכה ציוד שמתאים לניסויים שונים, בדיקות, ומשימות שונות אשר נועדו על מנת להגשים את מטרת המחקר. בדרך כלל המחקר יוביל לתוצאות מעשיות, כגון: ייצור תרופות, כתיבת מאמרי חקר ועוד.

ריהוט מעבדה

ריהוט למעבדה קטנה

ריהוט למעבדה הוא כל מה שבתוך המעבדה ואינו נכנס תחת קטגורית הציוד והחומרים. חשוב להבין שגם כאשר מדובר במעבדה קטנה, עדיין יהיה ריהוט חובה שבלעדיו לא ניתן יהיה להשתמש במעבדה, כיוון שהריהוט הוא זה שמאפשר את הבסיס לביצוע פעולות או ניסויים שונים. ולכן, יש להתייחס אל הריהוט בכבוד הראוי ולבחור אותו בכובד ראש. לקבלת הצעת מחיר על ריהוט למעבדות לחצו כאן.

 

מהו ציוד חובה למעבדה

גם כאשר המעבדה שלכם היא קטנה ואפילו מתחילה, יש רהיטים שלא תוכלו בלעדיהם. לדוגמא: כסאות מתכווננים בגבהים שונים, שולחנות לניסויים, עמדות שטיפה סטריליות, ארונות מותאמים ובטיחותיים, זרועות יניקה, עגלות שינוע מבוזרות ועוד. הריהוט הוא הכרחי לא רק לשם ביצוע הניסויים, אלא אף לצורך האחסון. כך שעוד טרם קניית האחסון יש לקנות את הריהוט על מנת שיהיה היכן להניח את הציוד.

ריהוט מעבדה

ארונות אחסון לחומרים מסוכנים

ריהוט החובה שדרוש למעבדה שלכם לשם קיומה, מתמקד גם בנישת ארונות הבטיחות. בדרך כלל, המעבדה תכלול בתוכה גם חומרים מסוכנים, אשר נדרשים לצורך הניסויים השונים בביצוע מבוקר כמובן. האחסון של חומרים אלה חייב להיות בטוח, ובאי סמיכות לחומרים אחרים אשר המפגש איתם עלול ליצור נזק משמעותי, ולשם כך יש לרכוש ארונות בטיחות לאחסון חומרים כימיקליים, וכך לאחסן את החומרים המסוכנים בבטיחות מרבית.

 

איפה קונים ריהוט למעבדה קטנה

בחברת סטטיטק, תוכלו להתרשם ממגוון אדיר ואיכותי של ציוד וריהוט למעבדה מהשורה הראשונה. החברה מציעה ללקוחותיה ריהוט איכותי שמחזיק לאורך זמן, כאשר לאורך כל הדרך היא מעניקה לו ליווי ואחריות מלאה. בנוסף, החברה מציעה לכם רק ריהוט בטיחותי, אשר מיוצר בהתאם להנחיות קפדניות שמבטיחות את בטיחותו המקסימלית גם לשימוש במעבדה עם חומרים מסוכנים וכימיקליים.

 

לסיכום

ריהוט למעבדה קטנה, הוא קריטי כדי לאפשר את העבודה השוטפת במעבדה, כמו גם את אחסון ציוד המעבדה שעלול להוות סכנה אם הוא לא מאוחסן בצורה הנכונה ובתוך הריהוט המתאים. כדי לקבל ריהוט איכותי ובטיחותי, ההמלצה היא לרכוש אותו בחברת סטטיטק.

ריהוט מעבדה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים