נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה אוכל היפואלרגני מומלץ לכלב שלך?

אוכל לכלבים

בעלים חיים דומים במובנים מסוימים לבני אדם, כך גם בעובדה שיש להם אלרגיות שונות. יש כלבים שיש להם רגישויות שונות שיכולות להיות למזון מסוים, או בעקבות משהו אחר והמזון משפיע על זה גם. לכן, לכלבים כאלה יש לתת מזון מיוחד, היפואלרגני. איזה מומלץ לתת לכלב שלכם? ואיך תדעו אם הוא צריך מזון מסוג זה? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

איך תדעו שהכלב שלכם צריך מזון מיוחד?

לכלבים שונים יש בעיות בריאותיות שונות, חלקם חווים אלרגיות למזון מסוים או חלק מהמרכיבים שלו. ניתן לזהות זאת לפי תגובות רגישות למזון. כאשר לדוגמא מתחילים לכלב גירודים רבים, קרחות, קושי לעכל את האוכל ועוד. אם החלפתם לכלב שלכם מזון תצטרכו להיות במעקב כמה ימים, לראות שהוא אוכל את המזון ושאין לו תגובות או התנהגויות חריגות בעקבות זאת.

 

מה עושים?

קודם כל, תצטרכו להבין שיש לשנות לכלב שלכם את המזון ולרכוש אוכל חדש עבורו. תוכלו למצוא אוכל מתאים בכל חנות חיות באר שבע. הכלב שלכם חייב שינוי בתפריט התזונה שלו בכדי לא להרגיש רע. זה לא דבר כל כך נפוץ, מצד שני מחקרים מראים שבין 20 אחוז ל- 25 אחוז מהכלבים רגישים למרכיבים שונים במזון. לכן, דעו כי יש אופציות רבות של מזון שהם יוכלו לאכול בלי בעיות.

 

איזה אוכל היפואלרגני כדאי לתת לכלב שלכם?

כאשר מדובר על תחליף לאוכל הרגיל של כלבים, יש מגוון רחב של אופציות כמו שיש התאמה של אוכל היפואלגרני. מה שמיוחד במזון זה שהמרכיבים שלו הם עם סיכוי נמוך לפתח אלרגיה והם עוברים תהליך בישול נוסף. צריך להבין למה הכלב שלכם בדיוק אלרגי בכדי להתאים לו מזון ספציפי.

כך לדוגמא אם הוא אלרגי לחלבונים, תצטרכו לרכוש עבורו אוכל היפואלרגני שינו מכיל דגנים כיוון ומצויים בהם חלבונים. אם הוא אלרגי בצורה יחסית מתונה תוכלו לקנות לו אוכל כלבים רגיל יחסית עם סימן שהוא היפואלרגני גם.

במידה ותראו שגם לאחר שינוי מזון לכלב הוא עדיין מפתח תגובות אלרגיות, תוכלו להתייעץ עם ווטרינר. ייתכן ולא עליתם עדיין על המרכיב שהוא אלרגי אליו, או שהוא פשוט אלרגני לדברים אחרים שלא כלולים במזון, כמו דברים שהוא בא איתם במגע יומיומי, אלו יכולים להיות למשל צמחים, רהיט חדש בבית, חפץ מסוים ועוד.

 

בסיכומו של דבר

כלבים עלולים לפתח אלרגיות שונות, גם למרכיבים שיש במזון שלהם. יש לשים לב להתנהגויות חריגות של הכלב, בין אם מדובר בקושי במערכת העיכול, גירודים ועוד. במידה ונראה שיש לו תסמינים לאלרגיות, צריך להבין בדיוק למה ולהחליף לו את האוכל למזון היפואלרגני. כאשר יש לשים לב אם אלרגיות חולפות, במידה ולא, להתייעץ עם ווטרינר כיוון וייתכן ויש לו אלרגיות לדברים שונים ולא למזון.

מזון היפואלרגני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
אוכל לגורי כלבים
2 סוגי אוכל שגורי כלבים אוהבים

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפוסטים שעולים ברחבי הרשתות החברתיות ונוגעים לגורי כלבים בררנים. מסתבר שבעלי גורים

סנדוויץ
רטבים טעימים לבשרים

המומחים של חברת d&s  – החברה המובילה בתחום גריל גז, גריל פחם ומעשנות מציגים לכם את הרטבים הטעימים ביותר