נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אטרקציות שאסור לפספס במדינה השמחה באירופה

מפה

היא אומנם ממוקמת ביבשת אירופה, אך חופשה בפורטוגל הינה שונה בתכלית מכל מה שפגשתם ביבשת זו עד כה ואם אתם מצפים לנופש אורבני שגרתי, הרי שאתם צפויים להתאכזב – פורטוגל היא שילוב מרהיב של

ניחוח אירופאי עם נגיעות פיטקנטיות של ים תיכוניות, אשר הופכות אותה למיוחדת במינה.

הסקרנים ישמחו לשמוע כי המקום התוסס ולא שגרתי הזה נמצא סך הכל במרחק של 6 שעות טיסה מישראל ואחרי שתיירים ישראלים גילו את היעד האטרקטיבי היא החלה לטפס לאט אך בנחישות במעלה רשימת היעדים הפופולאריים ואהובים ביותר על צעירים ומשפחות. למי שיש ספק לגביה, רק נוסיף כי מדובר ביעד עם מזג אוויר חם ונפלא המותאם בדיוק לחיך הישראלי ושפע האטרקציות לגדולים ולקטנים מאשרים סופית – מדובר בעסקה משתלמת!

 

שפע של אפשרויות במקום אחד

במדינה כמו פורטוגל אטרקציות הן משהו שלא תרצו לפספס. הנה כמה מהן:

מדיירה

ארכיפלג המהווה את אחד מיעדי הנופש הנחשקים ביותר בקרב תיירים ומקומיים כאחד. זהו מקום נפלא לחופשת בטן-גב מפנקת, עם חופים יפהפיים ומסעדות מצוינות. באזור תוכלו להנות גם ממוזיאונים מעניינים, חנויות בוטיק מיוחדות ואווירה של חופש ושלווה.

 

פנדה גראס

פארק לאומי בו שטח מיוער מרהיב ביופיו, עם צמחיה ייחודית, בעלי כנף וחיות נוספות ונופים עוצרי נשימה. בפארק תוכלו להנות מכמה מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות, מבריכות טבעיות הפתוחות עבור המבקרים לרחצה, מפלים מרהיבים וגשרים רומנטיים.

 

פורטו

העיר השניה בפורטוגל המהווה יעד שניתן לשהות בו בזכות עצמו שכן יש בו אטרקציות רבות ופעילויות מהן יהנו כל בני המשפחה, או לכל הפחות לעצור בו בדרך לאחד היעדים האחרים בפורטוגל. מדובר בעיר תרבותית, מלאת כרמים, מגוונת וצבעונית במיוחד, בה תחנת הרכבת המפורסמת של סאו בנטו, גנים ציוריים, קתדרלות עתיקות, ארמונות יפהפיים וסצנה קולינרית מבין הטובות במדינה.

 

סרה דל אסטרלה

חובבי הטבע חייבים לבקר באזור זה, חרף הקושי להגיע אליו. זהו אחד היעדים היפים והמאתגרים ביותר בפורטוגל עבור מטיבי לכת ותרמילאים ובין היתר הוא מציע טיפוס לפסגת ההר הגבוה ביותר בפורטוגל. ככזה, הוא מושלם לביקור גם בחורף, אז נפתחים במקום כמה מסלולי סקי מצוינים.

 

אובידוש

עיר קסומה ורומנטית במיוחד, הנמצאת בתוך חומותיה של טירה ציורית, אשר הופכת כל תמונה למזכרת בלתי נשכחת פוטוגנית במיוחד. במהלך ביקורכם מומלץ שלא לוותר על טעימות ליקר הדבדנים המקומי המפורסם.

 

אריקריה

כפר דייגים המהווה מפלט מושלם עבור חובבי גלישת גלים ולמעשה שמו הולך לפניו בנושא זה כך שלמרות שהוא קטן, הוא בעל שם בינלאומי בקרב חובבי הז'אנר. אך לא רק גלישת גלים, באריקריה תהנו ממסעדות קטנות אך מצוינות ומנופים עוצרי נשימה.

 

ליסבון

עיר הבירה של פורטוגל אשר מצליחה לשמור על אופיה השליו והנינוח למרות היותה אחד היעדים הפופולאריים והמתויירים ביותר באירופה. רחובות ציוריים, נקודות תצפית מהן נשקף נוף עוצר נשימה וחיי לילה תוססים – כל אלו הופכים את ליסבון ליעד שאסור לוותר עליו.

 

חבל אלגרבה

בדרום פורטוגל נמצא אזור זה, הידוע בזכות מאכלי ים טריים, פירות עסיסיים ואווירה צעירה שוקקת חיים בזכות מזג אוויר נפלא, חופים קסומים ושפע רב של תיירים הפוקדים את האזור.

 

דגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
איש צף
החלטה אמיצה

להחליט לנפוש בארץ, בזמן שכל עם ישראל נוהר לחו"ל, זוהי החלטה אמיצה. אמיצה וחכמה ביותר. בזמן שמחירי כרטיסי הטיסה

גשר
ביקור חוזר

לנו הישראלים, יש מספר יעדים שתמיד נמצאים בחיפוש מהיר בגוגל. אתם יודעים, אותם היעדים שביקרנו כבר אינספור פעמים אבל