נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 אטרקציות מגניבות באבו דאבי

עיר תיירותית

אחרי שלא טסנו לחו"ל תקופה ארוכה, הגיע הזמן לטוס לחופשה ולתפוס שתי ציפורים במכה אחת: גם ליהנות, וגם להכיר מקום חדש. אבו דאבי היא המקום לכל מי שמחפש חופשה מגוונת, ויש בה אטרקציות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

 

בואו נכיר – אבו דאבי

כאשר אנו שומעים על איחוד האמירויות, אנו חושבים על דובאי. על אף שדובאי מוכרת יותר, אבו דאבי היא עיר הבירה. באבו דאבי תוכלו למצוא כמעט כל דבר שתרצו לעשות, מאטרקציות ייחודיות, חופים מרהיבים, מלונות מפנקים ואוכל מקומי. מאחר והאפשרויות רבות, כדאי להחליט עוד לפני שנוסעים לחופשה על אילו אטרקציות אתם לא מוותרים. אילו חוויות אבו דאבי מציעה לתיירים?

 

לחובבי האומנות – לובר אבו דאבי

השם אינו מוכר לכם סתם. מדובר בסניף של הלובר המפורסם בפריז, שנפתח בשנת 2017 באבו דאבי. בלובר של אבו דאבי הושקעו סכומים עצומים של כסף, הן בהסכמים שנחתמו עם הלובר בצרפת תמורת שיתוף הפעולה, והן בתכנון המבנה וביצירות המוצגות בו. אם אתם אוהבים אומנות, ולמען האמת גם אם אתם בדרך כלל לא חובבים מוזיאונים, כדאי לכם לשקול להגיע לשם. מבנה המוזיאון עצמו הינו אומנות לכל דבר, המוקף במים צלולים.

 

לחובבי האקסטרים – עולם הפרארי

אבו דאבי מציעה שלל אטרקציות, חלקן תוכלו למצוא במקומות אחרים, וחלקן ייחודיות לה. ביקור בפארק הפרארי הוא משהו שלא כדאי לכם לפספס. מדובר בפארק שעשועים עצום בגודלו (86,000 מ"ר), שכל כולו מוקדש למותג פרארי, וכולל שלל אטרקציות הקשורות למכוניות. היתרון הוא שמדובר בפארק שעשועים מקורה, כך שתוכלו להעביר בו יום שלם מבלי לחשוש מהשמש. בנוסף, מגוון המתקנים הופך את המקום למושלם לבילוי משפחתי, כיוון שלאף אחד לא יהיה משעמם.

 

לחובבי הבטן גב – חופי ים

אם עייפתם מהקניונים ומלחקור את העיר, תוכלו לנוח בחופי הים הלבנים של אבו דאבי. גם כאן עומדות לפניכם מספר אפשרויות של חופים ציבוריים או חופים פרטיים, אשר הכניסה אליהם תעלה לכם כסף, אך שם תוכלו להתפנק בפרטיות יחסית עם בריכות, מתקנים ברמה גבוהה, ואוכל מפנק. אחד החופים המומלצים ביותר שיקנו לכם אווירה של חופשה אקזוטית, הוא מועדון החוף סעדיאת. ניתן להעביר בחופי הים או בריזורטים המפוארים יום שלם במנוחה, אך אם אתם בכל זאת זקוקים לקצת אקשן, תוכלו למצוא גם אטרקציות ימיות.

 

לאלו שמטיילים עם ילדים – פארק האחים וורנר

אבו דאבי רוצים לתת לכם את החוויה המערבית, בנוסף לחוויות מקומיות. בעולם האחים וורנר תוכלו למצוא מספר מתחמים מחולקים לנושאים, לעלות על מתקנים, לצפות בהופעות ולפגוש דמויות מוכרות ואהובות מסרטי אחים וורנר. אם אתם נוסעים עם ילדים אתם חייבים להם את החוויה הזאת, ולמען האמת גם אם אינכם מטיילים עם ילדים. תוכלו למצוא בפארק גם מסעדות, כך שאין בעיה להעביר בפארק יום שלם.

 

לסיכום

באבו דאבי מגוון רחב של אטרקציות, כך שמדובר ביעד שמתאים לכולם; זוגות, קבוצות ומשפחות. תוכלו לשלב בטיול שלכם חוויות אקסטרים, חופשה אורבנית לצד חופשה אקזוטית, ופארקי שעשועים ענקיים.

 

גולש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
איש צף
החלטה אמיצה

להחליט לנפוש בארץ, בזמן שכל עם ישראל נוהר לחו"ל, זוהי החלטה אמיצה. אמיצה וחכמה ביותר. בזמן שמחירי כרטיסי הטיסה

גשר
ביקור חוזר

לנו הישראלים, יש מספר יעדים שתמיד נמצאים בחיפוש מהיר בגוגל. אתם יודעים, אותם היעדים שביקרנו כבר אינספור פעמים אבל