נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אוכל אסיאתי – הטרנד שלא נגמר בישראל

Wow_Pho / Pixabay

אין כל ספק כי האוכל האסיאתי הוא האוכל האהוב ביותר בישראל, אולם יש מסעדה אסיאתית אחת אשר בולטת מעל כולן – מסעדת טאיה.

אוכל אסיאתי – סיפור אהבה ישראלי

כל תייר אשר יגיע למדינת ישראל עלול לחשוב בטעות שהוא בעצם בטוקיו או במזרח, זאת לאור העובדה כי בישראל ישנן מאות מסעדות אשר מציעות אוכל אסיאתי. מאז שנות ה 90 אנו עדים לכך שהאוכל האסיאתי תפס תאוצה ובהתאמה לכך גם המסעדות אשר נפתחו אולם יש מסעדה אשר מאפשרת לקבל חוויה יוצאת דופן של אוכל אסיאתי חדשני ויצרתי, והיא מסעדת טאיה. המסעדה, אשר ממוקמת בלב השרון ומאפשרת לקבל חוויה קולינרית בזכות מיטב המאכלים האסיאתיים אשר הם כאמור אהובים מאוד הן על הקהל הישראלי.

סושי

מסעדת טאיה – חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה

מסעדת טאיה מאפשרת לכם לחוות את מיטב הקולינריה האסייתית מהטבחים היפנים, הסינים והתאילנדים וזאת עם התאמה לחכך הישראלי. המסעדה, אשר ממוקמת ביישוב קדימה בלב לבו של אזור השרון היפהפייה מציעה תפריט מגוון ועשיר אשר כולל דגים, מנות מוקפצות וכמובן סושי אשר נעשה בעבודת יד ע"י מומחים לתחום אשר הגיעו היישר מיפן. על כן, מדובר בחוויה אשר משלבת הן את הפן הקולינרי והן את הפן העיצובי, זאת משום שהמסעדה עוצבה ע"י מעצבי פנים בעל שם אשר ביצעו את כל ההתאמות הנדרשות של העיצוב האסיאתי בהתאמה אל האוכל, זאת כדי ליצור חוויה אסיאתית מושלמת בעבורכם ובעבור בני המשפחה והחברים.

מחפשים אוכל אסיאתי בשרון? יש לנו את הכתובת בשבילכם

לאור העובדה כי רבים מחפשים לצאת מהעיר תל אביב וזאת כדי לחוות קולינריה שונה ומיוחדת יותר, אנו עדים לכך שיותר ויותר מסעדות בשרון מציעות אוכל אסיאתי אשר הוא כאמור אהוב מאוד על ידי הישראלים וזאת כדי לתת מענה לבריחה מהעיר הגדולה כמו גם בעבור התושבים הרבים אשר מתגוררים באזור. על כן, במידה ואתם עומדים לחגוג יום הולדת, התכנסות משפחתית או כל אירוע אחר – מסעדת טאיה היא הכתובת אליה אתם צריכים להגיע, זאת כדי לחוות חוויה שונה ומיוחדת באזור מקסים עם אוכל מצוין ושירות יוצא מן הכלל. בנוסף, בין השעות 12:00-17:00 ניתן לקבל עד 15% הנחה על מנות עסקיות, כאשר באופן כללי חרטה המסעדה על דגלה את איכות השירות כמו גם הענקת מחיר נוח לכל כיס. מאז נפתחה המסעדה היא שירתה בהצלחה מאות סועדים, וזכתה לביקורות מהללות מהמבקרים וזאת לאור ההפקדה היתרה של אופן ייצור האוכל כמו גם ההתאמה לטרנד האסיאתי אשר מאפשר לכל אחד למצוא את מקומו וזאת בהתאמה אישית לטעם. לכן, אין למה להתלבט: צרו עמנו קשר עוד היום במספר 09-7728878 או הזמינו שולחן בכתובת https://www.tayarest.co.il ותיהנו גם אתם מארוחה אסיאתית מושלמת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
אוכל לגורי כלבים
2 סוגי אוכל שגורי כלבים אוהבים

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפוסטים שעולים ברחבי הרשתות החברתיות ונוגעים לגורי כלבים בררנים. מסתבר שבעלי גורים

סנדוויץ
רטבים טעימים לבשרים

המומחים של חברת d&s  – החברה המובילה בתחום גריל גז, גריל פחם ומעשנות מציגים לכם את הרטבים הטעימים ביותר