נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה אובדן כושר עבודה בקרן פנסיה? ואיך עו"ד יוכל לעזור לי?

קרן פנסיה

תאונה או מחלה הם אירועים שיכולים לקרות לכל אחד מאיתנו, בכל גיל ובכל שלב בחיים וכאשר מדובר באירוע המשפיע על היכולת שלנו להמשיך ולעבוד באותה עבודה בה עבדנו לפני האירוע, הרי שמדובר במצב של אובדן כושר עבודה, אשר בגינו ניתן לקבל פיצויים מקרן הפנסיה שלנו.

 

כשאירוע פתאומי משפיע על כושר העבודה שלנו

עבור מרבית האנשים, שגרת החיים היום יומית מתחילה בקימה בבוקר, התארגנות ויציאה לעבודה, בה אנחנו מבלים מספר שעות לא מבוטל עד לרגע החזרה אל הבית. שגרה אופיינית זו מאפשרת לכולנו לחסוך, ליהנות, לשמור על איכות חיים מיטבית ואף לתרום לפיתוח הכלכלי של המדינה שלנו.

מטבע הדברים, שגרה זו לעיתים מופרעת על ידי אירועים פתאומיים ובלתי צפויים, דוגמת תאונה או מחלה, אשר בחלק מהמקרים אף משפיעים עלינו בצורה מהותית, באופן שמונע מאיתנו להמשיך ולעבוד כפי שהיינו רגילים לפני קרות המקרה. מקרים כאלו עונים לרוב על ההגדרה של אובדן כושר עבודה והם אף יכולים לזכות אותנו בפיצוי חודשי, הנועד להוות תחליף למשכורת החודשית, כך שנוכל להמשיך ולשמור על שגרת חיים תקינה ונורמטיבית.

 

אובדן כושר עבודה בקרן הפנסיה

כאנשים עובדים, כולנו מפרישים מההכנסה החודשית שלנו תשלומים קבועים לגופים שונים, ביניהם קרן הפנסיה, אשר חלק מהרכיבים שלה כוללים ביטוח למקרה של אובדן כושר עבודה. אובדן כושר עבודה בקרן הפנסיה מאפשר לנו למעשה תשלום קצבה חודשית, בהתאם למסלולים וגובה ההפרשות שבחרנו להפריש.

הפיצוי המתקבל הוא למעשה בגובה של 75% מהשכר ופטור מהמשך תשלום פרמיות, כל זמן שהנפגע נמצא במצב אובדן כושר עבודה. למעשה, מדובר בכיסוי ביטוחי די כללי, בעיקר בשל ההגדרה הרחבה של אובדן כושר העבודה, כשהיא אינה מתייחסת באופן פרטני לעיסוקו של הנוכחי של הנפגע, אלא ל"עיסוק סביר" בהתאם לגילו והשכלתו.

 

כיצד עו"ד יוכל לעזור לי?

אין ספק כי מקרי אובדן כושר עבודה הם מקרים פתאומיים ולא נעימים, אשר מלבד הכאב ועוגמת הנפש, כרוכים גם בבלבול רב בכל הנוגע לצעדים וההליכים המשפטיים אותם תצטרכו לנקוט, בכדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם בזכות ולא בחסד.

השילוב של אי ההבנה והכרת החוקים והסעיפים השונים המתייחסים למקרי אובדן כושר עבודה, כמו גם הבירוקרטיה הרבה והטפסים הנדרשים, מביאים למצב בו תביעות רבות בגין אובדן כושר עבודה נדחות באופן תדיר ולכן, בכל מקרה של תביעת אובדן כושר עבודה חשוב להיעזר בעו"ד מקצועי המתמחה בתביעות אובדן כושר עבודה.

הידע והניסיון הרב של עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום, יאפשר לכם להתמודד בצורה מיטבית עם הבירוקרטיה והדרישות השונות של קרנות הפנסיה, כאשר פעמים רבות גם במקרים של דחיית תביעה, ניתן לערער על ההחלטה ולהביא בכל זאת להצלחת התביעה וקבלת כספי הפיצויים המגיעים לכם.

קרן פנסיה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר