נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניקוי ספות בד

חברת ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד צריך להתבצע הן באופן עצמאי והן ע"י חברה המתמחה בכך.

 

ניקוי ספות בד – פעולה הכרחית לשמירה על חיי הספה

עוד מימי קדם לכולנו יש בסלון ספות, אשר מהוות פריט ריהוט עיצובי מרכזי בכל בית. כולנו אוהבים להתרווח עליהן, לראות טלוויזיה ולארח. על כן, ספות בד בייחוד נוטות להתלכלך באופן תכוף ויש להקפיד לנקות אותן אחת שבוע וזאת על מנת לשמור על הצבע ועל הבריאות של דיירי הבית. כיצד מנקים ספות בד? תהליך הניקוי של ספות הבד כולל הן ניקוי עצמאי באמצעות שאיבה והסרת כתמים, והן הזמנה של ניקוי ספות בד באופן תקופתי ע"י חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. הקפדה על הפעולות ההלו תבטיח למעשה כי ספת הבד שלכם תהיה נקייה לאורך זמן. אין עוררין כי האקלים הישראלי מביא עמו אבק וחול, ולכן ריפוד הבד בבית סופג אבק ואף פיח. שני הגורמים הללו עלולים להזיק מאוד לבריאות, בעיקר בכל הקשור לאנשים אשר סובלים מאלרגיות. על כן, באופן עצמאי יש לבצע את הפעולות החשובות המפורטות להלן:

  • שאיבה – שואב אבק ביתי נחוץ לכל מקום שיש בו ריפודים. לכן, חשוב לבצע שאיבה של הספה וכל הפינות שלה באמצעות שואב אבק בעל מברשת עדינה, כך שהפקדה על שאיבדת ספת הבד תבטיח הסרה של אבק, לכלוך ופיח. לכן, הקפדה על שאיבה שבועית תמנע את הצטברות הלכלוך המוצק על גבי הריפוד, מה שעלול לגרום לכתמים לא נעימים לעין כמו גם סכנה בריאותית ראשונה במעלה.
  • ניקיון באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים – על מנת להשתמש בחומרים הללו חשוב לקרוא את הוראות היצרן של הספה, מאחר ולא כל ספת בד ניתן לנקות באמצעות חומר ניקוי. יש להשתמש במעט מאוד חומר ניקוי, זאת כדי לא לגרום לרטיבות יתר מה שיגרום למעשה במקום להסרה של הכתם להפיכתו לגדול יותר ולנזק משמעותי לספה.

 

הקפדה של ניקיון עצמאי וניקיון מקצועי = שמירה על הבריאות

אם אכן מקפידים לבצע את הפעולות הללו לאורך זמן, אין סיבה שיופיעו כתמים או אבק על הספה וניתן ליהנות ממנה לאורך זמן, כמו גם על מנת להקל על הנשימה של אלו הסובלים מאלרגיות ובייחוד כאשר בבית ישנם ילדים הזקוקים לסביבת בית נעימה ובריאה. אבל, מעבר לניקוי העצמאי חשוב להקפיד גם להזמין ניקוי ספות בד מקצועי מחברה אשר מתמחה בכך, זאת על מנת להסיר אבק ולכלכוך שהצטבר באופן יסודי, ואשר איננו יכול להתבצע באופן עצמאי. מעוניינים לקבל שירות כזה? פנו עוד היום לחברת קפטן קלין, החברה המובילה בישראל לפתרונות ניקוי ושיקום ספות בד, כך שתוכלו לקבל אבחון מדויק לסוג הבד, דרכי טיפול ועבודה מקצועי כך שבסופו של דבר תוכלו להמשיך ליהנות מרהיט בוהק ורענן.

 

חברת ניקוי ספות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר