נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי רצוי להפעיל ביטוח בניין משותף?

מבוטחים

בכל מקרה שבו יש נזק לבניין וכמובן במידה ואורח או דייר כמו גם עובד נפגע, עליכם להפעיל ביטוח בניין משותף. באילו עוד מקרים ניתן להפעיל? להלן הפרטים.

ביטוח בניין משותף – מתאים בעבור מגוון רחב של סיטואציות

ביטוח בניין משותף הוא חיוני בעבור כל בניין מגורים או משרד בישראל, וזאת לאור העובדה כי עלולים להתרחש מצבים בהם נאלץ להפעיל את הביטוח כתוצאה מנזקים אשר נגמרו למבנה כמו גם פגיעות אשר התרחשו בעת שהות של אורחים/דיירים בבניין. בשנים האחרונות התרחשו לא מעט תאונות בניינים אשר בגינן הוגשו תביעות במסגרת אזרחית, כאשר מי שנושא בנטל האחראיות הוא וועד הבניין. לכן, ישנם מגוון רחב של מצבים בהם תאלצו להפעיל את ביטוח בניין משותף, כפי שנפרט כעת, וכל זאת על מנת להבטיח כי הטיפול יתבצע באמצעות חברת הביטוח אשר תטפל בכל אספקט בצורה מקצועית.

בניין מגורים

באילו מקרים יש להפעיל ביטוח בניין משותף?

ע"פ המומחים של חברת ביטוח וועדים אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף הביטוח, המקרים הנפוצים ביותר לצורך הפעלה של ביטוח בניין משותף הם נזקים אשר נגמרו כתוצאה משריפות, הצפה של ביוב/מים, תקלות במערכת החשמל וכן תקלות אשר מתרחשות בהפעלה של המעלית המשותפת. מקרה נפוץ מאוד הוא גם בעת פציעה של איש מקצוע אשר מועסק בבניין, דייר או אורח. מדובר לא רק בתביעת נזיקין אלא גם בתביעה אשר עשויה להפוך לפלילית, ולכן ישנה חשיבות עליונה להתקשרות עם חברה מקצועית אשר תספק לכם פוליסת ביטוח מותאמת בעבור שורה ארוכה של מצבים, בהם נאלץ להפעיל את ביטוח בניין משותף, גם בעת מקרי חירום כמו פינוי של הבניין בעקבות שרפה או הצפה. לכן, חשוב לבדוק כי ניתן יהיה להפעיל את הביטוח גם בעת נזקי טבע אשר אין לנו שליטה עליהם ומחייבים את הפעלת הביטוח.

ביטוח וועדים – חברת הביטוח המובילה בישראל

חברת ביטוח וועדים הינה חברה לביטוח אשר נחשבת למומלצת בארץ מזה שנים, וזאת לאור העובדה כי החברה מספקת שירות מהיר ויעיל של ביטוח בניין משותף אשר מכסה אתכם מכל כיוון. החברה, אשר חרטה על דגלה מיום הקמתה להעניק את השירות הטוב ביותר בעבור הלקוח מאפשרת לכם לקבל אינפורמציה מדויקת בעבור הפעלה של ביטוח ועד בית המתבצע באמצעות צוות מיומן, בזמינות מלאה של 24/7. לכן, זכרו כי ללא ביטוח בניין משותף אשר עשויים למצוא את עצמכם בתסבוכת משמעותית הן מבחינה כספית והן מבחינת התנהלות, ולכן בחירה בחברת ביטוח וועדים הינה הבחירה הטובה ביותר אותה תוכלו להעניק לעצמכם בתור וועד בניין כמו גם לדיירים ולנוכחים אשר שוהים בחללים המשותפים. לקבלת הצעת מחיר בעבור רכישת ביטוח בניין משותף היכנסו לאתר של חברת ביטוח וועדים בכתובת https://www.building-ins.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים
ביטוח רכב

אחרי התלבטות לא קצרה הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות רכב חדש? ואולי זה הרכב הראשון בחייכם? אם כך, חשוב