נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכול אודות סיגריה אלקטרונית

עשן של סיגריה

סיגריה אלקטרונית מאפשרת למעשן לקבל חווית עישון שונה לחלוטין אשר היא נטולת ריח, כמו גם רעלים. כל המידע החשוב ביותר בנוגע לסיגריה אלקטרונית – במאמר הבא.

 סיגריה אלקטרונית – חווית עישון שונה לחלוטין

השימוש בסיגריה אלקטרונית עלה מאוד בשנים האחרונות, משני טעמים עיקרים. הראשון הוא העלייה המתמדת במחירי הטבק, והשני הוא המרכיב הבריאותי. למעשה, מדי שנה מתים בכל רחבי העולם, כמו גם בישראל אלפי בני אדם כתוצאה מנזקים ישירים או עקיפים של עישון. לאור כך, הבינו מעשנים רבים כי עליהם לחפש פתרונות אלטרנטיביים, כאשר כיום חווית העישון הטובה ביותר היא ללא ספק באמצעות סיגריה אלקטרונית אשר מהווה אופציה לקבלת חווית עישון שונה ובריאה יותר, וזאת לאור העובדה כי מדובר בסיגריה אלקטרונית אשר מתבססת על אדים אשר אינם מזיקים לבריאות, כמו גם נטולת ריח. מדובר בבשורה של ממש בעבור ציבור המעשנים אשר סובל מריחות רעים מאוד כתוצאה מעישון סיגריה רגילה, כמו גם מהוצאה כספית אדירה אשר יכולה להגיע גם לאלפי שקלים, מדי שנה. יתרה מכך, שימוש בסיגריה אלקטרונית נמצא כיעיל ביותר לצורך גמילה מסיגריות רגילות, כך שמעבר לפן הכספי – מדובר כאן גם בפן בריאותי לא מבוטל.

סיגריה בצבע זהב

סיגריה אלקטרונית – כיצד היא פועלת?

סיגריה אלקטרונית היא כאמור חלופה מצוינת לסיגריות הרגילות. למעשה, היא מאפשרת לציבור המעשנים לקבל חווית עישון שונה לחלוטין, וזאת לאור העובדה כי הסיגריה האלקטרונית מתבססת על אדים והיא מבוססת למעשה על מלחי טבק, ולא על הטבק עצמו, מה שמקנה חוויה של עישון – מבלי לצרוך לגוף את כל הרעלים המסוכנים אשר מצויים בסיגריה הרגילה. בנוסף, ניתן לרכוש נוזלי מילוי בטעמים שונים בהתאם לטעם האישי, ובכך לשנות בכל פעם את הטעם – מה שמקנה כאמור חוויה ייחודית ובריאה יותר, אשר איננה מזיקה לסביבה ולא מותירה ריח. עם זאת, חשוב לזכור כי אם ברצונכם לרכוש סיגריה אלקטרונית כמו גם נוזלי אידוי, ישנה חשיבות רבה לרכישה מחנות אשר מתמחה בנושא, כמו חברת קלאסיג.

סיגריות אלקטרוניות רוכשים רק באמצעות קלאסיג

חנות קלאסיג נחשבת לחנות הגדולה בישראל לממכר סיגריות אלקטרוניות כמו גם נוזלי מילוי, וזאת על מנת להעניק חווית עישון ללא עשן, ריח או כימיקלים. כלל המוצרים אשר נמכרים באמצעות החנויות השונות אשר פרוסות ברחבי הארץ, כמו גם באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.classcig.co.il מפוקחים ונמכרים באופן בלעדי ע"י החנות, וזאת על מנת להעניק לקהל הלקוחות את חווית העישון הטובה ביותר במחירים הנוחים ביותר בישראל, וללא תופעות לוואי. ניתן לבצע רכישה הן באמצעות האתר ולקבל משלוח מהיר עד הבית או להגיע לאחת מחנויות הרשת בקריית ביאליק, כרמיאל, חיפה או נתניה. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה במספר 04-8838820 לקבלת מידע לגבי סיגריות אלקטרוניות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.