נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מלון כשר בקפריסין – חופשה מושלמת למגזר הדתי

הרבה חדרים

מחפשים יעד אטרקטיבי אשר משלב ים, תרבות ומקומות היסטוריים – רק במרחק שעות ספורות מישראל? מלון פרידמנ'ס אשר נמצא בקפריסין הוא התשובה בשבילכם.

מלון כשר במרחק קצר מארץ ישראל – יש חיה כזו?

אם בשנים האחרונות המגזר הדתי נותר מול שוקת שבורה לאור העובדה כי לא היו מלונות כשרים אשר הותאמו במיוחד לצרכים של המגזר, כיום מדובר באופרציה שונה לחלוטין. הסיבה לכך היא שכיום יותר ויותר מלונות ברחבי העולם הבינו את הכוח הצרכני שיש למגזר ורצונו העז לטוס מעבר לגבולות ישראל, אך לשמור על המסורת ועל הכשרות. לכן, אם אתם משתייכים למגזר הדתי דעו כי אנו עומדים כעת בפני שחר של יום חדש, בזכות חברת קושר בוקינג – אשר מאפשרת לרכוש חופשה כשרה בקפריסין המותאמות במיוחד למגזר הדתי ומהוות אופציה חסרת תקדים להזמנה של חופשה משפחתית או זוגית במחיר אטרקטיבי ושהייה במלונות ברמה גבוהה אשר מותאמים בדיוק לצרכים של המגזר והם כשרים כאמור למהדרין.

מלון פרידמנ'ס בקפריסין – 50 דק' מישראל ואתם בגן עדן

חברת קושר בוקינג נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום חבילות הנופש המותאמות למגזר הדתי, זאת מתוך הבנה כי מדובר במגזר אשר מעוניין לצאת לחו"ל אך עדיין לשמור על מסורת ישראל. לכן, יש באפשרותכם כעת אפשרות לרכוש באופן מקוון או באמצעות נציג של החברה חבילה מושלמת הכוללת טיסה, שינוע ממקום למקום וכן מלון אטרקטיבי באחד היעדים החמים ביותר: קפריסין. במרחק של 50 דק' טיסה בלבד תוכלו להגיע למלון יפהפייה בעיר לרנקה. המלון מציע חווית אירוח יוצאת מגדר הרגיל, ובמיקום הטוב ביותר שניתן לדמיין: רק 10 דק' נסיעה משדה התעופה ואל מול חוף בתולי בחופי קפריסין. מלון פרידמנ'ס מדורג ברמה של חמישה כוכבים ומהווה את אחד המלונות הטובים ביותר באזור, זאת לאור השירות האדיב כמו גם העובדה כי המלון הוא כשר למהדרין כך שאין צורך לקחת עמכם מזון או ציוד לצורך החופשה.

חדר במלון

הזמנה של מלון בקפריסין באמצעות כושר בוקינג

כאמור, אם אתם מתכננים כעת את החופשה הבאה שלכם וחוששים מנושא הכשרות, אנחנו כאן בשבילכם. חברת קושר בוקינג מאפשרת לכל אדם מהמגזר הדתי לקבל חבילת נופש אטרקטיבית הכוללת אין ספור אטרקציות, חוף ים יפהפייה, מקומות היסטוריים – וכל זה במרחק של רק 50 דק' מישראל. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים כמו גם לסגור את החופשה הבאה שלכם במחיר הטוב ביותר בישראל, צרו עמנו קשר במספר 072-3939326 או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם כך שגם אתם תוכלו להצטרף למאות הלקוחות המרוצים אשר נסעו דרך כושר בקוינג לקפריסין ונהנו מחופשה חלומית אשר משלבת אוכל כשר למהדרין, אטרקציות כמו גם מרכזי בילוי אשר כולם מהווים חוויה בלתי נשכחת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
תכנון טיול להודו

מאז שנות ה 90 נחשבת הודו כאחד היעדים האהובים ביותר ע"י ישראלים רבים, ואם אתם גם עומדים לבקר במדינה