נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חשיבות בדק בית לפני קבלת מפתח

shadowfirearts / Pixabay

עומדים בפני מעבר לדירה חדשה? אל תשכחו לבצע בדק בית.

ביצוע בדק בית בטרם מקבלים מפתח לדירה

קבלת מפתח לבית החדש הוא רגע מרגש מאוד עבור רבים, זאת משום שמדובר בתחילתה של תקופה, אך האירוע הזה מלווה גם בחששות לא קטנים, זאת משום שבזמן קבלת הדירה נאלצים הדיירים הנכנסים לחתום על מסמך מסירה שבו הם מאשרים שכל הדברים אשר מצויים בבית הם לשביעות רצונם. חשוב לדעת כי למעשה כיום בדק בית מחיר הוא אינו גבוהה מאוד, ומדובר בהוצאה חשובה וזאת משום שישנה חשיבות עליונה ללקיחה של חברה אשר מתמחה בתחום וזאת על מנת לוודא כי הנכס שברצוננו לרכוש עומד בכל התקנים וכי לא ייווצר מצב בו נאלץ לבצע תיקונים אשר עלולים לעלות עשרות אלפי שקלים.

Life-Of-Pix / Pixabay

בדק בית – רק ע"י חברה מקצועית כמו גאיה הנדסה

חשוב לזכור כי בדק בית חייב להתבצע ע"י חברה מקצועית אשר יש לה וותק וניסיון בתחום כמו גם אנשי מקצוע עם רקע הנדסי. חברה כזו היא חברת גאיה הנדסה אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום בדק הבית. המומחים של החברה מסבירים בדיוק מהן הפעולות המתבצעות בתהליך של בדק הבית לפני קבלת המפתח:

  • בדיקת צנרת ורטיבות – בדיקת רטיבות מבצע מהנדס בניין אשר לו יש את הכלים הטכנולוגים לבדיקה של הצנרת, וזאת כדי לאתר רטיבות בקירות או במרצפות. למעשה, מהנדס הבניין של חברת גאיה הנדסה יספק לכם מידע לגבי סיבת הרטיבות במידה שקיימת, כמו גם מה המקור שלה ומהם הדרכים אשר יש לטפל בה בטרם אתם נכנסים לדירה החדשה.
  • בדיקת איטום – חברת גאיה הנדסה מאפשרת לכם לקבל איש מקצוע אשר תפקידו הוא לבדוק האם ישנם ליקויים באיטום, וזאת כדי לוודא כי לא יהיו נזילות. הדבר חשוב עוד יותר בהקשר לבתים אשר נקנים מיד שני, זאת משום שלרוב בתים אשר נבנו מקבלן קשה מאוד להבחין בבעיות איטום והן צצות בדרך כלל בחורף, אולם בשל הציוד המתקיים הקיים היום אשר נמצא ברשות חברת גאיה הנדסה ניתן גם בדירות חדשות לבדוק כיצד בוצע האיטום והאם הוא אכן כמו שצריך להיות ע"פ הפרוטוקול המחיר.
  • בדיקת קרינה – החשיבות של ביצוע בדיקות קרינה עלו מאוד בשנים האחרונות לתודעה הציבורית וזאת משום שכיום ישנם מאות בתי מגורים בקרבת אנטנות מסרטנות. באמצעות הצוות של גאיה הנדסה תוכלו לדעת בדיוק מהי רמת הקרינה בבית, זאת באמצעות שימוש במכשירים טכנולוגים מתקדמים אשר יכולים לבדוק את רמת הקרינה.

מעוניינים לבצע בדק בית אצלכם בטרם אתם מקבלים מפתח? השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג של גאיה הנדסה ייצור עמכם בקשר בהקדם, כך שגם אתם תצטרפו למאות הלקוחות המרוצים של החברה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית נדלן
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה